Aktiivne esmaspäev kell 14-16, tasuta.

29. novembril toimub naerukoolitus.
Kestab kuni 60 minutit.
Selle aasta viimase AKTIIVSE ESMASPÄEVA puhul pakume kohvi/teed ja suupisteid.

Tegevusi toetab: Tallinna Sotsiaal-ja Tervishoiuamet

Fotol on vihmavarju kujuline naerupilv
22. novembril kell 14.15 on füsioteraapiline treening Lauri Birkani juhendamisel.
Rahuliku rütmiga üldkehaline treening, mis keskendub süvalihaste ja lihaste kinnituskohtade tugevdamisele ning liigeste liikumise parandamisele. Enamike harjutuste puhul vaheldub pingutus venitusega. Treeningul kasutatakse palju oma keha raskust ning ka erinevaid lisaraskusi ja harjutusteks vajaminevaid abivahendeid. Füsioteraapiline treening sobib igale vanusele ning on eelkõige sel korral suunatud ratastooli kasutajatele. Harjutusi tehakse põhiliselt istudes.
Lauri Birkan on erialalt kehakultuuri õpetaja – mitmekordne Eesti meister kergejõustikus. Spordiklubi 24/7 Fitness rühma- ja personaaltreener
Tegevusi toetab: Tallinna Sotsiaal-ja Tervishoiuamet

Korraldaja
Tallinna Puuetega Inimeste Koda
tiiu@tallinnakoda.ee , kontakttelefon: 6564048

Fotol on 18. oktoobril toimunud aktiivse esmaspäeva treening

8. novembril tutvume näojoogaga.

Näojoogat tutvustab virtuaalselt Mai-Liis Kivistik, kes on loodusterapeut, näojooga- ja joogaõpetaja.

Näojoogatreeningut saame kõik koos teha Tallinna Puuetega Inimeste tegevuskeskuse saalis (Endla 59) või kes ei saa kohale tulla, siis mulle on antud luba jagada piiratud arvul näojoogatreeningu video linki. Kui on huvi siis kirjuta palun tiiu@tallinnakoda.ee .

Videotreeningu kestus on 50 minutit.

Enne näojoogaga alustamist puhasta käed ja nägu olgu ilma meigita. Võimalusel kasuta näoõli või -kreemi.
Sügavama huvi korral võid uurida edasi https://www.maiwistik.eu/pages/naojooga-harjutused-treeni-kodus või osaleda treeningutes Tantsugeeni kaudu: https://www.hopitude.com/et/workouts/club/143//

Tõestatud on, et näojooga ja näojooga harjutused ning regulaarne praktiseerimine aitab vananemise vastu, parandab naha struktuuri, kvaliteeti ja hoiab ära selle lõtvumise. Näolihased ei erine ülejäänud kere lihastest. Näos on üle 50 erineva lihase, millest kõiki igapäevaselt ei kasutata. Lihaste passiivsus muudab naha lõdvaks ja toob kaasa enneaegse vananemise. Näo vananemine on osaliselt tingitud lihaste toonuse kadumisest. Kui harrastad näojoogat regulaarselt võid muuta kogu näo tugevamaks ja nooruslikumaks.Pea meeles, et alustamiseks pole keegi liiga noor või vana ja sugu pole määrav.     

Aktiivsete esmaspäevade eesmärgiks on pakkuda osalejatele võimalusi teha üheskoos sportlikke mänge ja tegevusi.

Tegevusi toetab: Tallinna Sotsiaal-ja Tervishoiuamet

1. novembril on vaba kava – igaüks valib endale meeldiva tegevuse ise.

Saalis saab mängida bocciat. Mängime uut elektroonilist noolemängu.

Võimalik koos kaaslasega mängida lauatennist, kabe/male, doomino vm lauamängu; piljardit. Kõnnikeppide laenutamine.

AKTIIVNE ESMASPÄEV on tasuta. Osalema on oodatud kõik.

Aktiivsete esmaspäevade eesmärgiks on pakkuda osalejatele võimalusi teha üheskoos sportlikke mänge ja tegevusi.

Tegevusi toetab: Tallinna Sotsiaal-ja Tervishoiuamet

Korraldaja
Tallinna Puuetega Inimeste Koda
tiiu@tallinnakoda.ee, kontakttelefon: 6564048

18. oktoobril toimub füsioteraapiline treening tänu Spordiklubi 24-7 Fitness treener Lauri Birkanile.

Rahuliku rütmiga üldkehaline treening, mis keskendub süvalihaste ja lihaste kinnituskohtade tugevdamisele ning liigeste liikumise parandamisele. Enamike harjutuste puhul vaheldub pingutus venitusega. Treeningul kasutatakse palju oma keha raskust ning ka erinevaid lisaraskusi ja harjutusteks vajaminevaid abivahendeid. Füsioteraapiline treening sobib igale vanusele ning seda on soovitav teha nii traumast taastumisel kui ka üldkehalise ettevalmistuse osana.
Trenni viib läbi Lauri Birkan erialalt kehakultuuri õpetaja – mitmekordne Eesti meister kergejõustikus Spordiklubi 24/7 Fitness rühma- ja personaaltreener

AKTIIVNE ESMASPÄEV on tasuta. Osalema on oodatud kõik.
Aktiivsete esmaspäevade eesmärgiks on pakkuda osalejatele võimalusi teha üheskoos sportlikke mänge ja tegevusi. 
Tegevusi toetab: Tallinna Sotsiaal-ja Tervishoiuamet
COVID-19 ohutusjuhend keskuses:
  1. Palume Sul käituda vastustundlikult ning jääda koju, kui tunned end tõbisena.
  2. Tule kui oled vaktsineeritud.
  3. Tagame Sulle kohapeal maskid ja desinfitseerivad vahendid. Palume neid kindlasti kasutada kui liigud ühisruumides.
  4. Hoiame osalejate arvu piiratuna ning ruumipaigutuse hajutatuna.
  5. COVID-19 juhendmaterjalid:
  6. https://www.kriis.ee/et/kehtivad-piirangud-ja-nende-leevendused