Taksot saab tellida mobiilisõnumi abil

Raepress
30. aprill 2009

Tulika Takso annab võimaluse tellida edaspidi taksot ka mobiiltelefoni sõnumi abil, mis oluliselt parandab taksotranspordi kättesaadavust kurtidele.

„Tulika Takso hea kavatsus vajab veel testimist ning lahenduse tehnilist täiustamist, kuid on suureks abiks vaegkuuljate ja kurtide inimeste teenindamisel,“ ütles abilinnapea Merike Martinson.

Takso tellimise sõnum tuleb saata numbrile 53345859 ja tellimussõnumis tuleb kajastada, mis aadressil ja kellaajal taksot soovitakse, tellija nimi ja PIK kaardi number, kui tasutakse PIK kaardiga; vajadusel erisoovid. Juhul, kui telefoninumber on salastatud, tuleb sõnumisse märkida ka mobiiltelefoni number, et dispetšer saaks tellimussõnumile vastata.

Kui kellaaja kohta märge puudub, teenindatakse tellimust üldises järjekorras ca 10-15 minuti jooksul.

Dispetšer vastab sõnumile viie minuti jooksul, kinnitades tellimuse ja PIK kaardi kasutamise soovi puhul edastab ka kaardi jäägi.

Tulika Takso teatas, et selline tellimuste vastuvõtmise süsteem ei ole tehniliselt testitud ja ilmselt võib esialgu ette tulla häireid - probleemid leviga, võrgu ülekoormatus.

VEEL UUDISEID

13.05.2009
Intervallhooldus aitab puuetega laste vanemaid
13.05.2009
TPIK kutsub puuetega laste vanemate tugirühma kohtumisele 20. mail
12.05.2009
Tallinn taotleb puudega inimeste haigushüvitisteks soodsamat korda
23.04.2009
Tule osale puuetega laste vanemate tugirühmas
17.04.2009
TPIK ettepanekud seoses kohaliku omavalitsuse volikogu valimistega 2009.a.